Дата створення матеріалу: 08-06-2016

Станом на 20.05.2016



 

Інформація щодо іноземних телепрограм, стосовно яких встановлено обмеження щодо розповсюдження на території України



 



 

Назва програми

Підстава: рішення

Національної ради

  1.  

«Первый канал. Всемирная сеть»



 

- № 694 від 14.04.2009 про втрату чинності рішення
№ 1870 від 05.11.2008



 

- Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.03.2014 ретрансляцію тимчасово призупинено.



 

- № 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в програмі закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

  1.  

ТВ Центр – Іnternational (ТVСІ)

- № 292 від 17.07.2014



 

- № 490 від 24.07.2014



 

- Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.07.2014 ретрансляцію тимчасово призупинено.



 

- № 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в програмі закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

  1.  

РТР-Планета

- № 490 від 24.07.2014



 

- Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.03.2014 ретрансляцію тимчасово призупинено.



 

- № 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в програмах закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

  1.  

НТВ Мир

  1.  

Российский Информационный Канал «Россия – 24»
(Россия – 24)

- № 490 від 24.07.2014



 

- № 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в програмі закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

  1.  

РосБизнесКонсалтинг-ТВ (РБК-ТВ)



 

- № 663 від 07.08.2014



 

- Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 12.09.2014 ретрансляцію тимчасово призупинено.



 

- № 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в програмі закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

  1.  

История

№ 830 від 04.09.2014

  1.  

365 дней

№ 1087 від 15.10.2014

  1.  

24 техно

№ 133 від 12.02.2015

  1.  

МИР 24

- № 257 від 26.02.2015



 

- № 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в програмі закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

  1.  

Страна

№ 458 від 02.04.2015

  1.  

Русский иллюзион

№ 1147 від 23.07.2015

  1.  

Дом кино

  1.  

«Оружие»

  1.  

Многосерийное ТВ

№ 1700 від 05.11.2015

  1.  

«Школьник ТВ»

№ 1780 від 12.11.2015

(у зв’язку з відсутністю мовлення)

  1.  

«Иллюзион+»

№ 1911 від 26.11.2015

  1.  

Феникс+кино

№ 2319 від 30.12.2015

  1.  

Телеканал «Комедия ТВ»

№ 5 від 21.01.2016

  1.  

«КХЛ»



 

№ 140 від 11.02.2016

  1.  

«Боец»

  1.  

«Телекафе»

  1.  

«Сарафан»

  1.  

«Наука 2.0»

  1.  

«Кухня ТВ»

  1.  

«Авто плюс»

  1.  

«Моя планета»

  1.  

«Кто есть кто»

  1.  

«Шансон-ТВ»

  1.  

«Парк развлечений»

  1.  

«Совершенно секретно»

  1.  

«Время: далекое и близкое»

  1.  

«Настоящее Страшное Телевидение» (НСТ)

  1.  

Музыка Первого

№ 334 від 17.03.2016

  1.  

Осеаn-TV

  1.  

HD Life

  1.  

ТДК (Телевизионный Дамский Клуб)

  1.  

24 Док

  1.  

Детский

  1.  

STV

  1.  

Индия ТВ

  1.  

Здоровое телевидение

  1.  

Ля-минор ТВ

  1.  

Drive

  1.  

Мать и дитя

  1.  

«RTG TV (Russian Travel Guide)»

533 від 14.04.2016

  1.  

«Киноклуб»

  1.  

Ретро»

  1.  

Вопросы и ответы

№ 676 від 12.05.2016*

  1.  

Усадьба-ТВ

  1.  

Домашние животные



 

  • Рішення набирає чинності протягом місяця з моменту його оприлюднення.



 



 

Назва програми



 

Підстава:

рішення Національної ради

та результати моніторингу

1

НТВ

№ 297 від 17.07.2014 щодо застереження провайдерам програмної послуги стосовно недопустимості ретрансляції зазначених неадаптованих російських програм



 

№ 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в іноземних програмах закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

2

ТНТ

3

Звезда

4

Рен ТВ

5

Россия 1

6

Петербург 5

7

Russia Today TV (RTTV)

№ 495 від 24.07.2014 стосовно звернення до Комісії з журналістської етики щодо оцінки наявності в іноземній програмі закликів до насильницької зміни конституційного ладу, закликів до розв’язання війни, агресивних дій або їх пропаганди.

8

Life News

З метою забезпечення інформаційної безпеки країни, враховуючи результати моніторингу, було неодноразово висловлено усне застереження щодо недопустимості ретрансляції цієї неадаптованої російської програми



 

Отже, станом на 20.05.2016 загальна кількість програм дорівнює 59 (51+8)



 



 



 



 



 



 



 



 


Корисні посилання

Рiк англ мови